Ofte stillede spørgsmål for arbejdsgivere

Hvordan kommer man i gang?

Her er en guide, hvor du ser, hvordan man opretter en virksomhedsprofil

Her er en guide, hvor du ser, hvordan man opretter en jobannonce -  

Her er en guide til, hvordan man håndtere ansøgningerne 

 

Nedenfor ser du ofte stillede spørgsmål fra arbejdsgivere. Finder du ikke svar kan du også kontakte support på tlf. 50961788 alle hverdage ml. 9-15. 

 

Spørgsmål 

Svar

Kan alle oprette en arbejdsgiver-profil?

Ja, alle arbejdsgivere indenfor transportbranchen i Danmark er velkommer til at oprette en profil og annoncere chaufførjobs. Såfremt du er DEKRA partner er det gratis at bruge Jobportalen.

Hvilken pakkeløsning skal jeg vælge?

Er du DEKRA partner skal du vælge PARTNER pakken og så er det gratis at anvende Jobportalen. Er du ikke partner kan du PRØVE jobportalen til én gratis jobannonce. Alternativt kan du opgradere til PREMIUM pakken, så du kan oprette op til 5 jobannoncer per måned. 

Hvordan opretter jeg en jobannonce?

Du kan oprette en jobannonce ved at klikke på "Opret jobannonce" i hovedmenuen. Hvis du allerede er bruger og logget ind, kan du oprette en jobannonce via "Min konto".

Hvor længe er en jobannonce synlig?

En jobannonce er synlig i op til 3 måneder. Du kan også vælge at den skal være synlig i kortere tid. Du kan altid deaktivere eller genaktivere en jobannonce inde i "Min konto". Såfremt du vælger PRØVE pakken er din jobannonce synlig i 1 måned.

Kan jeg administrere flere bruger-konti på samme email?

Nej, man kan oprette én virksomhedsprofil per email. Du kan dog godt oprette jobannoncer med forskellige emails, således det er den rette medarbejder i din virksomhed som modtager ansøgningen. 

Kan jeg anvende forskellige emails til jobannoncerne?

Ja, når du opretter en jobannonce kan du vælge hvilken email ansøgningen skal sendes til. 

Kan jeg ændre email til min konto?

Ja, hvis du vil ændre din email eller der er en anden medarbejder som skal administrere jeres konto, skal du sende en besked til support på partner@dekra.dk og oplyse den nye email.

Kan jeg ændre password til min konto?

Ja, du kan ændre password når du er logget ind på din konto. Gå til "Min konto" og tryk på "Indstillinger". Her kan du indtaste et nyt password og trykke Gem.

Hvordan bliver jeg partner med DEKRA?

 Du kan læse mere om hvordan du kan få glæde af alle fordelene som DEKRA partner. Blandt andet gratis adgang til Jobportalen. Bliv Partner NU